fredag 15 maj 2009

Åååå

Jag var ju så nära igår. Jag trodde nästan att det var min tur. Jag var nära massor av gånger men - nära skjuter ingen hare, som det heter. Det blir ju till att åka iväg nästa vecka igen då...

Imorgon blir det fotboll hemma, det blir nog skoj! Jag gillar att titta på A-lags matcherna, det är väl det enda jag skulle betala för att se i sportväg. Eller, friidrott tycker jag är himla kul att titta på också.
Efter matchen blir det 40års kalas. Farfar får nog bli hundvakt, han ska ju ändå inte dit. Han är gullig min farfar, men han orkar inte göra så mycket stackarn. Han är ju ganska ung ändå...

Näpp, kanske man ska ta och fortsätta ansa buskaget då? Buskarna som är ute på gården alltså.

I said good day!


2 kommentarer:

  1. Själv var jag inte ens nära på skoj. Hörde du vilka det var som sponsrade? Första gången sa hon ju nåt företagsnamn sen blev det "Leif och Myr-Karin" eller nåt sånt. Fattar ingenting. Förra säsongen var nog "Roger Grips Åkeri" bäst, för det fick hon till "Rogers grip och åkeri".

    SvaraRadera
  2. Haha!!!! Ja, hennes röst skär lite i öronen också faktiskt...lite störande att dom ska prata mer än nödvändigt då=) Jag vet vart hennes postlåda bor...

    SvaraRadera