fredag 18 september 2009

Jaja, nu kommer det


Åkte till Sveg i tisdags kväll enkomt (nästan) för att jag skulle till arbetsförmedlingen på onsdagen. Jag var vaken i lagom tid men hade ett olustigt tryck över magen som gjorde att jag varken orkade gå dit eller ringa och meddela att jag inte skulle komma.

Har huserat uppe hos Forseliuskan i två dagar och bara mojsat på. Eldat i spisen, lagat mat och tittat på tv. Vi är så osocialt sociala när vi umgås, vi sitter i samma rum men vi sysslar oftast med olika saker...vi pratar med varann ibland och om vi har tur så får vi svar. Men det är gött, och roligt.
Kommentar a la Viktoria: "Men, min hjärna gör inte som jag vill! Jag säger åt den att röra fingrarna, men det händer ingenting!"
Ho ä för role en danna!

Blev tipsad av Olle att kolla in den nya Rammstein videon igår... Klockren. Det hade ju varit superbt om det var dom som...ja, gökade, helt enkelt...men det var det tydligen inte.

Nej, nu ska vi äta gotta och titta på nått trevligt. God helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar