måndag 9 november 2009

Det här är vad jag kan tänka mig:


1. iCurl -
Jag skulle alltså aldrig klippt av mig håret. Egentligen.

2. Lotter (med vinst) -
Alla behöver pengar. JAG behöver pengar!

3. Pengar -
Om jag mot all förmodan bara skulle få nitlotter eller lotter med 25kr i vinst.

4. En vinterjacka -
Jag gillar inte när det är för varmt men jag gillar heller inte att frysa.

5. En tv -
Vi är fem stycken här hemma och alla har olika favoritprogram som helst går samtidigt.

6. Frukt/juice centrifug -
Tycker det känns väldigt lyxigt att kunna göra sin egen juice helt enkelt. Och fräscht.



2 kommentarer:

  1. En sån där råsaftcentrifug har jag sneglat på i flera år men att jag inte har skaffat nån har ju med punkterna 2 och 3 att göra. Härom dan köpte jag mig en stavmixer för etthundra svenska riksdaler på Dollar, det tyckte jag var bra pris. Snikvarianten liksom, nu kan man göra smoothies i alla fall som är så jävla populärt. Fattar inte varför, jag provade direkt med det jag hade hemma vilket var Renat, pölsa och vaniljglass men det smakade fan. Jävla grejer.

    SvaraRadera
  2. Ja...alltid är det något som felar! Nja... jag kan inte förstå varför inte det skulle vara någon hit? I och för sig så brukar jag köra med yoghurt, hallon och blåbär eller något i den stilen ;) Men man brukar få vad man betalar för så det kanske är stavmixerns fel ändå?

    SvaraRadera