onsdag 20 januari 2010

-

Måndag: Praktik, snurrade på kontorsstolen tills jag blev yr i huvudet och illamående, gjorde i ordning papperen som jag tagit med. Tacos till lunch. Gjorde säkert inget viktigt på eftermiddagen. Hämtade Malin, väntade på Linda. Åkte till Åsen och hämtade Trooper, hem och middag [rekommenderar icke Parisare]. Kollade på tv, tog en promenad och efter det var det läggdags.

Tisdag: Praktik, fixade med mina fantastiska papper och åkte i väg med två bord för slipning. Panerad fisk till lunch, åt med Linda på "förenade". Slipning och betsning av stolar. Väntade på Linda, åkte på Svegsmöbler och spanade på soffa. Hem och middag - biff och potatis. Kollade på tv tills jag blev sur på Malin som ville kolla på Mythbusters istället för filmen som skulle gå på trean, så jag satte mig och satte in alla viktiga papper i en pärm. Somnade innan elva.

Onsdag: Praktik, slipning och betsning av stolar. Biff och potatis till lunch. Slipning och betsning av stolar. Väntar på Linda. Hem och förmodligen middag....


post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar