onsdag 27 januari 2010

Sommar med Göran

Japp, kollade på Sommar med Göran igår. Trodde att den skulle vara bra, eller åtminstone lite rolig MEN den var varken eller.

LT skriver att det planeras för en hundpark i Sveg. Fan vad härligt för alla hundägare! Själv har jag fantiserat om att en sådan skulle finnas i Lillhärdal. Tänk vad roligt det skulle vara för alla hundar som inte riktigt kan hållas lösa utan att dom sticker iväg! Vilken dröm.

LT skriver också att en 50årig man kört på fyllan på en gång/cykelväg och krockat med en lyktstolpe. Det tyckte jag var riktigt komiskt. HUMOR!

Men hörrni! Ikväll är det ju Det okända på tv4+! Herregud vad jag tycker att det är intressant. Och spännande. Jonas som säger att sådana program bara är "fake"... jag väljer att inte tro det.

Åh, i morgon får jag mysa med Leiyah. Kära nån vad jag längtar efter henne, det har ju faktiskt snart gått en hel vecka.

post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar