onsdag 10 mars 2010

~

Dagarna svischar förbi, och det har säkert hänt en del saker sen sist jag skrev men med mitt fiskminne är det inte mycket jag kommer ihåg.

Jag har iallafall hunnit bli anställd. Inte illa. "Pengar rullar in som det ska. Det går bra nu"

Det har hunnit bli töväder. Härligt! Synd bara att det ska behöva ta i och blåsa när varmgraderna äntligen kommit.

Idag har jag skakat hand med självaste Ingvar Carlsson, ni vet "Sulan"? Ett kort knäpptes på oss. BARA oss två. På den bilden alltså. Hans fru var med på det andra fotot. Lite pinsamt kanske att jag inte vet något om människan eller vad han har gjort, om det är bra eller dåligt. Patrik försökte förklara för mig men jag tappade tråden långt innan han var klar. Ingvar var iallafall jättetrevlig, och hans fru var väldigt rar.

Nu är det onsdag igen, bästa vardags-dagen! Vilket betyder att det är Det okända, Grey´s och bara två arbetsdagar kvar till sovmorgon.

post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar