måndag 31 maj 2010

Pust!


Nyss hemkommen från en...hmm? Powerwalk skulle jag vilja kalla det. Stora brorundan.
Kanske ska införskaffa en liten mp3 eller ipod, fast då hör jag ju inte bilarna som kommer och det känns inte tryggt. Så jag kanske nöjer mig med mobilen ett tag till ändå. Musik är bra. Musik är mycket bra om man är ute för att trampa av sig saker. Idag har jag gjort det.

Musik som funkar för att piska mig själv lite extra där bak:

Adiam Dymott - Miss you
Danzig - Thirteen
Johnossi - Bobby
Muse - Plug in baby
Shinedown - Devour
The Smashing Pumpkins - Bullet with butterfly wings
Disturbed - Fear
Hole - Celebrity skin
Maskinen - Segertåget
Stepson - Samiam
Paolo Nutini - New shoes
Satan Takes A Holiday - Missy
Disturbed - Down with the sickness
Dope-E - You spin me round
In Flames - Delight and angers
Foo Fighters - Breakout
Nirvana - Smells like teen spirit
Hoffmaestro - Highway man

typ



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar