fredag 18 juni 2010

Den där jävla Tor


Kollade på film igår, Boondock saints. Bra film! Kanske rent av blir tvåan ikväll. FILM nummer två alltså.

Igår när jag lagt mig var jag irriterad över att bror satt hundarna i hundgården och gått och lagt sig själv. Ute stod Lizzi och gafflade och jag kunde inte sova. Klev upp, tog in hundarna och smällde i dörren på både in och ut vägen för att det skulle höras hur irriterad jag egentligen var.
När jag la ner huvudet på kudden igen så tänkte jag "men vem faan knäpper kort?!"
Det var Tor.
Jag älskar Tor, egentligen. Men i natt var jag hatisk. Jag skulle ju upp tidigt i morse och han störde mig något så grönjävulskt. Varför kunde han inte vänta med att komma tills ikväll så man kunde njuta av alla blixtrar och allt muller? Skit Tor.

Och naturligtvis hade jag fler roliga drömmar i natt. Med var också Gerda och Irene. Inte så underhållande dröm måste jag säga. Varför?!?! Jag bara undrar.
Förr var nätterna min favorit tid på dygnet, det är det inte nu. Bara nått man måste slå sig igenom för att få en ny dag.

Och det är alldeles tyst... I've become 'nobody'. Inga problem med att vara en nobody för en nobody, men för en somebody.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar