söndag 20 juni 2010

Gelé


Uff, den här helgen har varit jobbig. Visserligen slappare än slapp men med väldigt lite sömn. Jag har ju den tankegången att man kan "sova igen" timmar som man gått miste om under en tid, men det går ju inte. Jag är dödstrött! Nästan så jag tror att jag blir tröttare och tröttare för varje natt som går och hjärnan jobbar på högvarv även när jag sover. Sånt jag ger fan i att tänka på under dagen kommer med dubbel kraft vid trötthet. Det är krig i mitt huvud.

Jag tänkte som så att jag skulle sova riktigt länge på lördag morgon... den tanken försvann som en avlöning när Leiyah väckte mig 05.05 och mådde dåligt. Stackarn. Klev upp vid åtta och var som i trans hela dagen. Inte kunde jag somna i soffan ens, det var ju bröllop. Jag ville inte se det egentligen men jag fastnade framför tv:n av någon outgrundlig anledning.
På kvällen blev det film. Boondock Saints II. Kul gubbe.

Idag har jag, "Gloria" och Lars varit till Sveg. Köpte blommor och annat tjafs. Åkte på centrum och tog en mjukglass ( väntar bara på magont nu ) och jag skar mig i underläppen TVÅ gånger med skeden jag åt med.
" om du kan få in hundhår i foten så kanske det inte är så konstigt att du lyckas skära dig i munnen med en plastsked heller " Kanske inte.

I morgon är det måndag igen. Kul. Verkligen.


Now here's the sun
come to dry the rain
Warm my shoulders and relieve my pain




1 kommentar: