onsdag 2 juni 2010

Det äckligaste jag vet, ovärt, mindre fint och dåligt gjort:

Uppätna fingernaglar ( När bara hälften ,eller mindre, av nageln är kvar )

Dumma människor. Folk som inte tvättar händerna efter toabesök.

Överbett ( Ser ut som dom suger på en karamell hela tiden )

Gubbar med lika långa fingernaglar som min farmor har.

Folk som inte lyssnar på vad det är man inte säger ( Hänger ni med? )

Långa tånaglar. Ogjorda ögonbryn. Att mina skor är trasiga.

Eksem ( På mig alltså. Kan icke hjälpas )

När folk piper i näsan.

Att jag inte får vara i solen förrän nästa onsdag.



Jag dör sakta inombords. . .

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA!

    "Uppätna naglar är det fulaste jag vet. Och överbett."

    I know youre woeful, but hold that head of yours high.
    hablu ♥ har alltid (nästan) telefonen till hands och har jour dygnet runt.
    Bara att slå en pling. Vi behöver inte ens prata om något speciellt, ok?

    Vill bara att du ska veta att lillasyster lyssnar :)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag hatar också pipnäsor.

    Hemskt att sitta på bio, och så är det någon bredvid en som andas sådär sovtungt och det bara viiiiiner... Usch.
    Aja, säg att mamma måste ringa mig omgående när du ser det här! Jag ska ju köpa nån jävla parfym och mascara med hem till henne!

    SvaraRadera