söndag 27 juni 2010

Oh Lord


Midsommaren i år firades uppe i stugan. Åkte upp i torsdags, eller gick rättare sagt. Sov hemskt dåligt den natten, varmt och jävligt och en far som drar timmerstockar i storlek med ett mindre hus.
På fredagen kom resten av Jäderberg's klanen upp. Vi spred farfar.
Åska och blixtar innan, uppehåll under spridningen, ösregn och hagel precis efter och när allt var klart blev det finväder. Det är uttänkt allting, det är jag säker på.
Lekar på kvällen med dryck.
Igår var det skitväder. Gjorde inte så mycket alls. Vi träffades alla och åt i våran stuga, blev en ganska tidig kväll.
Malin ritade karikatyrer som jag tyckte var himla festliga. Likt också!
Idag är det fint väder igen. Gick ner. Nu väntas det fotboll i Sweeeeg.

Jag tycker det är pinsamt. Det är så pinsamt så jag skäms. Men det ska jag tydligen inte göra, för jag är bättre än så. Men jag gör det ändå. Jag kommer tycka det är pinsamt och skämmas länge, länge. Jag kommer göra det tills det inte går att göra det längre.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar