måndag 19 juli 2010

Fight in the light


I eftermiddag är det bykampen!! Trevligt som attan ska det bli! Wäppling ska vara med i år så det kan ju börja, sluta och fortsätta hur som helst. Bara vädret blir bra, annars...
Ikväll fortsätter nog kalaset på Värran för min och många andras del. Det ska också bli trevligt. Utlovat sällskap. Snörfull kan vi bli om vi vill!

Köpte för flera år sedan ett par Cheap Monday jeans som jag använt ca 1 gång, tänkte igår ge bort dom till min syster men jag tänkte att "jag kan väl iaf prova dom en gång innan", och dom satt perfekt! Det gjorde dom däremot inte när jag köpte dom. "Dom där blir perfekt, dom går ut sig dom där jeansen" sa kassörskan. Tjena att dom det gjorde. Men nu passar dom.
Great!

Men, snart spyr jag på King Edvards! Jävla låt. Snälla P4 Jämtland - sluta spela den!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar