onsdag 7 juli 2010

Hockeygala


Idag har solen kikat fram så där lagom mycket! Fast jag tror tyvärr inte att den har tagit så bra som jag hade hoppats. Men jag luktar kokosolja och svett... Jag gillar inte svett och jag avskyr att vara svettig överhuvudtaget.

Det är en fin tanke, det där med hockeygalan. Själv skulle jag aldrig orka med att engagera mig så där i något. Knappt jag orkar engagera mig i matlagningen jag håller på med just nu. Ska försöka få till lite thai-aktig middag idag. Varför är det så svårt att få till riktig thaimat? Jag har suttit och studerat henne i vagnen ett par gånger, men det är inte så lätt att lista ut hur det ska vara när hon häller i diverse grejer från flaskor utan etikett.

Lördag tror jag blir den dagen jag följer med ut. Men det börjar tydligen griiis-tidigt på Knuten. Men det var ju där det hände förra året så det är väl där man ska vara kanske?
Kommer ju endera vara fruktansvärt full eller fruktansvärt trött ( eller både och ) innan det blivit kväll.
Vi kanske syns!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar