onsdag 14 juli 2010

It was a date


Har pratat med Lina idag, supertrevligt! Långt och givande samtal med skratt, förbannelse och förundran. Nu tycker jag att du kan stanna kvar här hemma, Lina! Klart du ska.

Jag har länge tyckt att "att inte göra nånting alls" är det bästa som finns. Ibland är det det absolut bästa man kan göra men nu vill jag ha lite planer att se framemot känner jag! Som att åka till Sveg på lördag och luncha med Lina till exempel. Eller att bli bjuden på middag som jag ska bli i morgon.
Men i morgon är det ju iofs torsdag, och som ni redan vet är det ju bilbingo och pengar som hägrar för mig då. Dilemma, gosse.

Tänkte ju också att jag skulle hinna med en tripp till huvudstaden innan semesterns slut, men det ser ut som att det kanske inte blir av ändå. Eller så följer man helt enkelt med Sandra ner veckan efter yran. Skulle vara kul att gå på Gröna Lund känner jag. Och Skansen. Och stan.
Jag känner en konstig längtan efter att bara andas in den där orena, varma luften.
Sandra, beach-grillfest blir det väl när du kommer?



1 kommentar:

  1. <3 Puss på re!!! Hoppas ni kommer hit på lördag så vi kan tjatas lite ;0) OCH tycker defenitivt att du ska följa med Sandra till sthlm! =) Puss puss pusssssssssss =)

    SvaraRadera