måndag 30 augusti 2010

Huvudsaken att ryggen är bra...


Fest i fredags hos Marie och Patrick. Tog med mig Aivy'n, bilen och ett glatt humör.
Drack som vanligt direkt ur flaskan men det var uppenbarligen inte "fint nog" och jag fick ett glas istället att smutta ur.
Gick förmodligen i en lite för hög fart den här gången då jag blev snörfull och illamående.
Drack inget mer på hela kvällen trots att vi inte kommit på den "riktiga" festen ännu.
Emil och delar av fotbollslaget kom senare på kvällen efter en match dom vunnit med 6-1.
Gick hem ganska tidigt. Har jag för mig...

I lördags åkte jag och Marie till VVG på fest, men bägge var kanon dagen innan och ingen av oss hade repat sig tillräckligt för att ta tag i fest-kragen, så där satt vi och hade trevligt alldeles nyktra. Inte ofta det händer att man har roligt på fest när man inte druckit, men det beror väl på att man varit på galej med fel folk. I lördags var det bara rätt.
Raggade en sväng på Sweg, köpte cheddar popcorn och åkte hem vid 00 snåret.
Lämnade av Majsan och fortsatte till en 40års fest* som jag var bjuden till, kvar fanns 5 tappra själar och jag tog med mig en av dom hem.

Jag har nog åkt på urinvägsinfektion förresten. Det började i fredags och idag har jag hemskt ont i ryggen. Det spänner och ömmar och är irriterande. Lämnade ett prov i fredags också men det har jag inte fått svar på än... får jag inte svar i morgon så kommer jag åka upp till hälsocentralen och svära lite. Nej, det kommer jag nog inte nej...men jag blir nog ledsen i ögat.



* - Nej, jag tordes inte delta... men jag åkte faktiskt dit och sa hej till alla innan vi for på fest till Sveg. Och dessutom åkte jag tillbaka dit senare på kvällen. Guldstjärna till mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar