onsdag 2 februari 2011

Hej och hå

Alldeles strax ska jag och Viktoria åka på arbetsintervju. Den första. Åtminstone min första.
Jag är inte nervös. Är det för att det inte är mitt drömjobb eller är det för att jag har skallen full med annat som jag oroar mig över? Kanske bägge delarna.

Kan man åka på arbetsintervju med gammalt nagellack som lossnat från nageln på flera ställen?
Nu vet jag inte om jag hinner måla om dom... Vi ska ju luncha med Olle klockan 12, så vi måste alltså åka snart.
Kanske hinner om jag slutar skriva här.

*

The scars of your love, remind me of us.
They keep me thinking that we almost had it all
The scars of your love, they leave me breathless
I can't feeling - We could had it all

You had my heart inside your hand
And you played it to the beat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar