fredag 1 april 2011

Kom på...


...att jag är rädd när jag åker skoter, fyrhjuling, bil och andra fordon som kan åka snabbt för att jag är fullkomligt livrädd att dö.
Sedan flera år tillbaka har jag haft en känsla av att jag kommer dö som ung, eller åtminstone långt innan det är meningen att man ska lämna in.
För den delen är jag också livrädd för att bli ett kolli. Eller handikappad.

Jag kan KÖRA både skoter, fyrhjuling, bil och andra fordon fort. För då ser jag, och jag känner och jag vet min egen gräns. Min förmåga.
När jag åker med någon annan, då blundar jag bara och varenda cell i kroppen skriker att jag borde hoppa av. Än så länge har jag dock suttit kvar. Förutom i Olingsjön då, då hoppade jag av.

Ikväll åker vi till Hede och äter middag. Sen är det väl meningen att jag ska köra hem då det förmodligen kommer öppnas någon öl (gud så äckligt) på vägen hem...



(Glömde säga att Emil, även förra helgen, hade sönder någonting. Sin egen hand. Vad blir det i helgen måntro?)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar