måndag 23 maj 2011

Inte pepp

På fredag bär det av till Stockholm för att senare ta båten till Tallinn. Kunde varit mer peppad faktiskt... Jag vet inte om jag är peppad alls.
Inte blev det bättre av att jag i lördags drack allt jag fick tag på heller. Bakis så det skrek om det på söndagen, klev upp från sängen vid lunch och la oss i soffan. Där låg vi tills mamma ropade att det var middag, och efter det var jag ganska okej.
Men egentligen... vad tror ni jag har lärt mig efter det? Ingenting förmodligen, och jag lär väl ha en önskan om döden även nästa helg.



Valborg. Varsågod.











På återseende.


1 kommentar:

  1. Titta så fin tjej! :)
    Fan va fint kortet högst upp är, på tuvorna! Förtjusande!

    Varför är inte du bnå pepp för? Ska du ringa å uppdatera mig lite kansk? Om inte - puss å kram, hälsa alla!

    SvaraRadera