måndag 27 februari 2012

Skoterhopp

I helgen var det skoterhopp bakom Salomons'n. Blev väckt av Emil klockan 7.30 eftersom...ja eftersom HAN inte kunde sova längre. Hoppade upp och gjorde varm choklad, packade väska och fick invänta grabbarna innan vi kunde ge oss iväg.

På lördagkväll var vi på förfest hos Marie och Patrick. Väldigt trevligt. Kom inte riktigt igång samtidigt som alla andra eftersom jag kände mig överkörd. Men det rättade till sig som tur var. Förfesten var det bästa, som det alltid brukar vara, värdshuset kunde jag lätt varit utan. Och jag var inte ensam om att tycka det.

Ja, jag har kort från dagen och filmer från kvällen... men skoterkort kan ju vara bland det tråkigaste att kolla på och filmerna tänker jag inte lägga upp.

Tamtadada!
Håll i hatten nu alla fruntimmer och karlar för snart blir jag sambo!

1 kommentar:

  1. Jamen hej. Malin heter jag. Din lillasyster om du kommer ihåg?
    Det är ju så trevligt att du hör av dig så ofta och berättar sånna här sensationella grejer! WIII!

    SvaraRadera