söndag 5 april 2009

Almost there

Nu har jag fixat lite och börjar väl bli hyfsat nöjd iallafall. Resten kommer väl med tiden kanske?

Deklarationen damp ju ner i brevlådan förra veckan och jag ska ju inte sticka under stol med att jag blev glatt överrraskad över innehållet. Men det förde ju med sig ett dilemma såklart... Ska jag spara slantarna för en eventuell utlandsresa eller ska jag köpa sånt jag behöver? För jag behöver många saker. Glasögon tex... det skulle jag ha skaffat för länge sen egentligen men hur kul är det? Att köpa glasögon? Jag tycker inte det låter särskilt kul.
Men "a man's gotta do what a man's gotta do" som det heter. Eller woman då.
Äh, får väl se hur det blir helt enkelt...man kanske kan spara ihop till en resa ändå.

Olle - självfallet kan min lilla mysrumpa följa med nästa gång. Och det bästa av allt - hon äääälskar att hångla=)

Nej, nu blir det pannkakor och hjortronsylt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar