måndag 6 april 2009

Skynda

Ja jäklar vad bråttom det blev...det börjar ju på tv:n nu. Snacka om att bra program kan förlama en till att göra nått annat. Särskilt på onsdagarna när det både är Det okända och Grey´s.

Har jobbat idag. Och ska jobba tills torsdag. Sen blir man väl ledig på obestämd tid igen, men vad gör det i påsk tider när det är som finast på fjället? Inte så mycket faktiskt. Ja, det är så mycket man vill göra när man är ledig men då blir man liksom lamslagen och ingenting av det man hade tänkt sig blir av. Har man tid så har man inte pengar och tvärtom. Alltid är det nått som felar. Måste iallafall ringa veterinären och boka tid för vaccination till Leiyah innan april är slut...dessutom löper min lilla smula igen. Och nej - hon ska inte ha några valpar...än...eller aldrig. Det kommer ändå sluta med att jag har alla valpar själv eftersom jag kommer vara övertygad om att det inte finns nått bättre hem för dom. Så nja...jag köper mig hellre än valp som det känns.

Nej, som sagt så ropar ju tv:n efter mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar