onsdag 13 maj 2009

Samma anda

Jag vet att min blogg går i mörkrets tecken och hade väl tänkt att det skulle finnas lite fler ljusglimtar att hitta här men jag kan samtidigt inte hålla inne med det som jag inte tycker om. Just nu tycker jag inte om det mötet vi hade idag, jag tycker heller inte om att dom inte hade något jobb till mig i sommar (som jag förövrigt, på något vänster, hade förväntat mig att ha), jag tycker heller inte om idén som jag själv hjälpte till med om att söka överallt. Jag är ju en väldigt hemtam dam...och hade jag inte varit det så hade jag ju inte bott här? Jaja. Jag tycker heller inte om att jag inte vet när h-dagiset ska öppna. Jag tycker heller inte om att när jag ringde till bemanningsenheten så behövde dom inga fler vikarier på natten. Inte heller att massa människor står före mig i kön på vik. på dagis. Nu tycker jag illa om så mycket att jag inte ens vet vad jag tycker om. Dessutom ligger min nya topp i en lägenhet i Östersund eftersom min syrra kände att hon fick ha den...och till råga på allt glömma den kvar. Jag behöver lite glädje. Kan jag få det? Ge mig! Snälla....

Jag känner en konstig känsla i magen också. Jag vet inte hur det är med magsår och katarr, men det är nog inget sånt...hoppas jag.

Nu måste jag ju inte på arbetsförmedlingen och fortsätta leta.

I said good day!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar