lördag 13 juni 2009

Jag är så himla trött

En femdagars vecka är nu avklarad på Mobacka. Kök varvat med vård. Det är så mycket man ska hålla reda på med tider och vårdtagare så jag är alldeles matt!! När jag tror att jag fått grepp om sakerna så visar det sig att jag inte har det. Jag behöver skriva ett schema till mig själv känner jag, för allt jag vill veta finns ingenstans att läsa, och det jag får berättat för mig glömmer jag bort. Nästa vecka arbetar jag en sexdagars, kök och vård, hur ska jag få ihop alla rutiner?! Det kommer nog inte komma till mig...jag måste alltså vara en pain in the ass i sommar och fråga vad jag ska göra...jag hatar sånt. Jag vill kunna själv helt enkelt.

Grattis Pierre till ditt jobb.

Nej, nu ska jag nog shoppa upp lite återbäring.



3 kommentarer:

  1. Det kommer att gå så bra, Janet. Man måste fråga för att få veta... :) Ask Me, jag ska göramitt bästa för att hjälpa dig. Puss

    SvaraRadera
  2. Ja, får se om om det hinner klarna lite under tisdagen och onsdagen då! Hoppas det, så man slipper sitta där som en annan fåntratt=)

    SvaraRadera
  3. Fån är ju den bästa tratten man kan vara, näst efter Fyll!

    SvaraRadera