torsdag 25 juni 2009

Jojomän

Idag har jag faktiskt solat lite grann. Tycker inte att det är särskilt trevligt egentligen, men man måste ju offra sig om man inte vill vara grå hela året om. Lite skönare är det ju om det finns ett vattendrag som man kan svalka sig i emellanåt...man kanske kan bada till helgen?
Jag har även spettat tio hål i marken och i dom tio hålen har jag satt reflexpinnar som ska fungera slalombana till hundarna. Väldigt kreativt.

Nu när det är så varmt så kom jag på att vi kanske hade en lagom stor balja hemma som hundarna kan svalka sig i när hussar och mattar inte vill bada. Det hade vi inte, så jag gick in på dodde.se och köpte mig en barnpool. Smart drag. Den kan ju jag också sätta mig i om det blir för varmt för att sola. Nu måste jag ut, behöver få lite mer sol idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar