söndag 28 juni 2009

Klackarna i taket

Hej och hå vad sliten jag är. Kunde ju nästan tro att man är en gammal gumma...man borde väl egentligen kunna klara av mer än en utekväll per helg när man är så ung som jag men jag vet inte om jag någonsin har gjort det. Det är knappt att jag har krafter till att festa var tredje månad...och nu tog jag i lite, för jag går inte ut så ofta. Men när jag gör det så gör jag det rejält. Jag kommer ihåg en gång när vi hade festat i lägenheten och Ballis och Karro sov i min säng, när vi vaknade på morgonkvisten och Karro utbrast att jag såg ut som sju svåra år, det var nog så sant som det var sagt för så känns det iallafall.

Jag har skavsår på hälarna, blåmärken på och ont i höger fot, och en himla massa myggbett på fötterna efter kubbspelet hos Hedspång. Jag pickade även hål i pannan på Marie med min tumnagel, det var dock inte avsiktligt. Jag rökte en cigarett med Jon men jag fattar inte varför eftersom jag tyckte att det smakade faan. En snabbvisit på efterfesten hos Jons´n och sen gick jag hem barfota med klackisarna i näven.

Till råga på allt elände så ska jag köra till Mora ikväll och hämta hem Linda. Får sällskap av Michaela och kanske Marie, men det känns som att jag skulle ha behövt sova 8 timmar till för att jag ska orka kliva upp och jobba i morgon. Sånt är livet. Det finns inget gott som inte har något ont med sig.

Nej, ska man åka till Rommersnäs och bada hundarna kanske? Fan vad jobbigt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar