tisdag 21 juli 2009

2009-07-21

Inga pengar på bingon i torsdags blev det. Inte krona. Som vanligt. Men gissa vad jag ska göra ikväll? Jo, spela bingo. Hoppas potten går ut så man får lägga spelandet på hyllan för i år.

Bykampen missade jag eftersom jag jobbade. Tittade på film på kvällen.
Förra tisdagens bingo missade jag pga av samma anledning som ovan. Även denna kväll tittades det på film.
Onsdagen då? Kommer jag inte på faktiskt...kanske så att jag sällskapade med Mickaela på kvällningen? Och i torsdags var det som sagt bingo i Sveg utan vinst.

I fredags jobbade jag till 15. Tog en powernap innan jag skulle upp och grilla burgare på området till alla berusade människor med kurrande magar. Trodde det skulle vara ganska lugnt det där passet...fel hade jag. Hur kommer det sig att alla blir hungriga samtidigt?
Träffade Jocke. Han pratar numera göteborgska. Det var angenämt.
Dansade. Letade efterfest och gick hem.

I lördags tog man förspelet hemma hos Forselius. Trevligt värre. Jag tycker om min släkt. (Jag känner dom mycket väl, underbara människor.) Träffade Linn och umgetades lite innan vi skingrades och återträffades vid pissoaren sent på kvällningen. Tittade på Star Pilots och Markus Fagervall. Både ögon och örongodis! Mycket bra!
Pratade i telefonen och somnade. Sov väldigt bra. Mådde hyfsat på söndagen förutom en pulserande huvudvärk som flyttade sig från pannan till bakhuvudet.

Helgens minus var ju helt klart att Marie inte kunde vara full och dryg tillsammans med mig eftersom hon gick på antibiotika (eller nått annat trevligt) efter en blindtarmsoperation. Resten kan man absolut inte klaga på. Yran passade som handen i handsken på nya stället och jag fyndade på marknaden. Kan det få bättre betyg? Nej.

Jag har haft det väldigt trevligt den sista tiden. Det tycker jag om.

Pusshej




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar