tisdag 28 juli 2009

Otrivin och Extra starka

Jag är förkyld. Det började med lite ont i halsen och nu killar det i halsen och jag är täppt i näsan. Jag hostar så att jag får tårar i ögonen...på dagen går det an men jag hoppas att jag slipper det på nätterna. Men å andra sidan har man ju nått att skylla på om man skulle råka snarka?

Bingo ikväll igen. Det var ett himla bingospelande kanske ni tänker och jag håller med. Men om man inte spelar på hästar eller liknande utan bara köper en trisslott emellanåt med vinst på 25 spänn, så finns det inte så mycket annat att välja på om man vill ha chansen till lite extra pengar utan särskilt mycket ansträngning. Men nu hoppas jag verkligen att även denna pott ska gå ut - och helst till mig själv.
Om tjugo minuter åker jag hem, packar bingoväskan, plockar upp sällskapet, hämtar ut skorna och sen är det bara att njuta av kvällen i en bil med en vän eller två.


Nu kollar jag på Tyra Banks show...ja, det var bara det jag ville säga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar