lördag 12 september 2009

Älg och björn, någon har mött en Kungsörn...


Trodde jag skulle orka med en ordentlig uppdatering men jag känner nu att jag lurade mig själv.

Lizzi och Bira mår bra. Lizzi skäller som vanligt och dansar omkring och Bira har bara ett ärr kvar.
Leiyah har löpt färdigt för den här gången.
Har mutat Malin med 100 spänn för att hon skulle dammsuga mitt rum.
Har tittat på film.
Har lyssnat på "spökhistorier" av Mickaela.
Drömt massa konstiga saker och nästan trott på dom när jag vaknat.

Har varit på tjejmiddag hos kusin med god mat, mindre gott dricka men desto bättre sällskap. Singstar innan vi åkte ner på jaktbal. En timme innan stängning betalade vi HUNDRATJUGO spänn för att få komma in. Träffade hela klanen Åkerström/Söderqvist/Persson.
Efterfest hos Johansson/Prestjan innan vi fick ta på oss "skämsluvan" och gå hem.

Ja, det var väl ungefär det där i runda drag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar