måndag 12 oktober 2009

Birsta city


Bingon i torsdags gick med förlust. Jag vann inte potten och jag är sur på den som gjorde det. Drömtydningen menade ju att jag skulle få pengar...

I fredags drog jag, syrran, Marie och mamma till Sundsvall för shopping på Ikea och resten av affärerna där i Birsta. Massor av timmar gick åt inne på Ikea naturligtvis eftersom mamma och syrran var med. Jag och Marie lessnade efter ett tag och skyndade vidare till kläderna.
Mest nöjd över skinnstövlarna jag hittade som gick över vaderna med byxorna innanför. Har aldrig förut hittat det så humöret höjdes och jag köpte dom utan att ha provat några andra.

Efter klädes shoppingen var vi tillbaka på Ikea och gick ett varv eftersom Linda inte hade köpt det hon åkte dit för att köpa.
Vi var sist ut, behöver jag säga det? En fullproppad OKQ8 vagn hade vi därifrån.
Åkte på mcdonalds och åt "kvällsfika", in på Konsum och handlade innan vi for hem vid 22.
Hemma vid 02. En låååååång låååååång dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar