onsdag 13 januari 2010

Effektiv


Nu när jag har lånat en radio så kan jag lyssna på bra musik och roliga radiopratare hela dagen på kontoret om jag vill. Morgonpasset i P3 är himla bra program och jag blir nog nästan lite piggare på morgonkvisten när jag lyssnar på dom. Det är konstigt hur man genom rösten kan få fram ett eventuellt ansikte och utseende på en person! Kodjo visste jag redan vem det var, men Hanna och Martina har jag knåpat ihop i fantasin - tills idag när jag tittade på hemsidan och såg att min Hanna och min Martina inte alls ser ut som de verkliga versionerna av dessa. Samma sak var det med Titti och Roger från Rix fm.

Min lunch är nästan alltid väldigt effektiv har jag kommit fram till. Som idag... då hann jag diska disken från igår, äta, byta fönsterlampor och hjälpa till att få upp ett par klädkrokar i sovrummet. Det är knappt man hinner sätta sig och andas emellanåt.

Idag har jag betsat fyra stolar. "...på oss alla" (som Sunes mamma skulle ha sagt) kunde faktiskt ha stämt ganska bra. Bets på stolar, på skor och under skor vilket resulterade i att det blev bets även på golvet som jag sen faktiskt kunde skura bort. Tack och lov! Det positiva var att jag hade något att göra ett tag.


post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar