tisdag 16 februari 2010

Katrin Zytomierska

Jag brukar kika in på Katrin´s sida emellanåt [ länk nere till höger ] och läsa och tycka att "hon har det nog allt bra den där bruttan". Tänk att vara tillsammans med Bingo tex, hur söt är inte han? Inte bara till utseendet utan hela hans person. Jag har inte ens sett karl´n i verkliga livet men jag tycker han verkar störtskön. Dessutom åker dom tillsammans på en massa härliga resor, gör underhållande videos och skrattar så himla mycket att man själv blir glad - på riktigt. Jag tycker att Katrin är söt. [ kaka söker maka ] Hon kan skratta med hela ansiktet utan att se ful ut... det är bara en till som kan göra det [mig veteligen] och det är min Karro. Då lyckas man bra tycker jag! Sen har ju Katrin sån härlig dialekt! Brukar inte gilla stockholmska annars men hon har ju ungefär samma "tugg" som Jerry Williams och Willy i Bygglov och det är ju bara så jävla skönt! Tummen upp för att hon skriver precis som hon känner och tycker, det är väl det bloggandet går ut på egentligen.

Nu blev jag erbjuden en plats till Norge. Rörosmarknad närmare bestämt. Men nej tack. Ska smita iväg en sväng sen och kolla när Linda blir med tatuering nr.2. Jag vill också bli med fler tatueringar!

Tjing!

post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar