tisdag 11 maj 2010

Damn it


Nu har förkylningen dragit med mitt högra öra i fördärvet också! Hela dagen har jag varit halvt döv och inte hört om jag har skrikit när jag har pratat eller ej. Men så här får det ju inte vara! Nej nu sitter jag här med huvudet lutat mot axeln och revaxör [ det heter inte så nu nej ] i örat i hopp om att jag i morgon inte behöver verka nonchalant.

Skulle förresten inte förvåna mig om jag vaknar med nackspärr i morgon bara för det...



* Kan ju meddela att det inte hjälpte ett skit... nu piper det lite störande i örat istället. What is it!?



2 kommentarer:

  1. Samma symptom som jag hade vid min dunderförkylning.
    Nu väntar 40 graders feber vill jag lova. Bara att invänta fanskapet!

    SvaraRadera
  2. HALÅ?! Uppdatera mera. Mycket!
    Lorstbôtte.

    Skitbingo på dig förresten!

    SvaraRadera