onsdag 9 juni 2010

Alla tiders


"Pratade" med båda mina flickor igår. Jag blir varm i hjärtat. Jag har saknat er!
Karro ska bygga hus och Marie ska ha bebis. Jag med vill ha. Hus alltså.
Fast efter samtal med Majsan och hur mycket tid som helst till att fundera, så kanske jag kan gå med på att jag eventuellt vill ha en liten prupp jag med en vacker dag. Jag har ju till och med ett fint namn klart liksom. Jag tror att jag kommer tycka det är fint då också.

Mira
Melissa. Tycker jag är fint. Killnamn är det ju svårare med. Finns inte så många som är fina... och så ska det inte vara så himla vanligt. Det är ju inge kul. Och absolut inget gammalt tråk namn som typ, Gert.



1 kommentar:

  1. Ska Marie Hjort ha bebbe?
    Hälsa grattis isf! :)

    Och vänta nu.... vill DU ha barn? Herregud, jag trodde du var den sista som kunde bli besmittad efter att ha haft så hemska småsyskon! ;)

    SvaraRadera