tisdag 8 juni 2010

Jesus Amalia


Jag satt på jobbet idag och smorde in benen och såg inte förrän då (!) att det kanske är på tiden att jag rakar mig. Det är väl på tiden att raka sig om man inte kan urskilja sina egna hår från hundhår? Jag trodde iallafall att det var ett hundhår jag for och drog i tills det gjorde ont och tills jag såg att det fanns många fler av dom. Fy fabian. Inte orkade jag raka dom när jag duschade nyss heller.

Och min säng vill jag knappt ligga i. Jag vill ha det rent och lite stelt. I like it clean. Men det orkar jag heller inte göra för tillfället. Lortgris som jag är/blivit/varit.

Folk vill att jag ska "ut i svängen". Ääh... "ut i svängen"....? Vill jag det? Jävla krångel och ågren och grejer. Det klarar man väl sig utan. Jag gör det iallafall. Jag kan hålla mig. Jag är världsbäst på att hålla mig. Jag kan vänta tills... faan vet när.



3 kommentarer:

  1. He he jag kan då skilja på mina hår jämfört med hundarna (än och ibland iaf:) Godnatt på re

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja... du har väl inte vita här på benen kan jag tänka? ;)

    SvaraRadera
  3. Det ska stå hår och inte här. Kanske är en blandning mellan hår och hair.

    SvaraRadera