fredag 2 juli 2010

Börja om


Sista jobbardagen idag. Känns skönt som tusan. Och konstigt på något vis.

Ikväll här så åker vi åter till Olingsjön och provar fiskelyckan. Och i morgon är det dop för lilla Alva. Present är klart. Kläder oklara. Vad jag ska göra efteråt är också oklart. Endera följer jag med ett gäng glada ungdomar till stugan eller så följer jag med Lars till Östersund.

På måndag ska jag, som sagt, ta tag i mig själv och ruska om mig riktigt ordentligt. För det finns verkligen inget annat jag kan göra, än det jag redan gjort. Allt jag försökt. Att skita i allting är det enda alternativ jag har. Kanske därför jag har varit nervklen idag, både benen och händerna är darriga. Rädd.

Jag tänker förbjuda mig själv att läsa ovärda saker på min första och välförtjänta semester.

Ja.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar