måndag 6 december 2010

Denna rubrik har ingenting med inlägget att göra


Helgen har varit trevlig! I fredags gjorde jag mest ingenting tror jag? Tv? Film?
Kommer inte ihåg.
I lördags var det konsert i kyrkan och på läktaren satt jag och filmade, var stolt så jag nästan grät när Malin och Mickaela framförde sin egna låt.
Jag är imponerad av att alla dessa modiga människor vågar ställa upp. Stå där framför allihopa och sjunga, en del hellre än bra. Bravo!
På kvällen blev jag hämtad. Nattade, tittade på tv, film, blev hårig, pratade och mös. (heter det så?)
Till och med söndagen, som brukar vara jobbig på olika sätt och vis, var njutbar.
Trefjärdedelar av oss syskon, plus Mickaela, hade en 8-bitars spelkväll bland annat.
Händer alldeles för sällan!

Hört det ryktats om en helg i Hede. Oh my....



(inga pengar från akassan ännu)




1 kommentar: