tisdag 1 mars 2011

Jodå


Kommer inte riktigt ihåg... måste fundera lite. Vart var jag på väg sist?

Öh, jag och Viktoria slog våra kloka huvuden alternativt tog våra uttråkade kroppar och slutade på Monetar i torsdags. Tre veckor var allt jag hade och kunde ge. Vi försökte iaf, intalade oss själva att det där nog skulle bli bra... tills det helt enkelt kändes FÖR fel.
Hon är tillbaka på Mobacka, som jag också kommer vara mån-onsdag, och torsdag ska jag på dagis och hälsa på. Jag hoppas mest av allt på dagis, skulle vara kul att prova på det!

I lördags hade Linda förfest - mycket trevligt. Vi hade klätt ut oss så gott vi kunde (typ) i endera sjuttio eller åttiotals kläder.
Vi fick champagne (kanske var det "bara" mousserande vin) av någon jag inte vet vem det är. Skrattade, ramlade, gick hem innan stängning. Vaknade trevligt och med ett sår i pannan. Vet inte när jag fick det, inte heller hur ja fick det.

Har som sagt varit mattant i dagarna två och tänker vara det i morgon också. Är trött som satan på kvällarna och tar mig upp rätt motvilligt på mornarna pga trötthet.. jag har saknat det lite faktiskt!

I helgen blir det kanske andra bullar.

Nu ska jag titta på Sofias änglar. Gråta lite kanske.


Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar