onsdag 7 september 2011

Laughing with you

Okey, det går inte så fort med bilderna va... kan bero på att vi inte är klara.
Tar lite tid men va fan, jag heter inte Timell i efternamn och med jämna mellanrum blir det avbrott för jobb också.
Bilder kommer så småningom. Jag längtar då som tusan efter slutresultatet och "piffet" ni vet.
Hade jag pengar skulle jag köpa mig ett hus och renovera allt det jag orkar och kan själv.
Tänk känslan när man kan peka och säga "Jorå, det där har JAG gjort". Mallgroda.

Kunde inte sova i natt. Alls, som det känns. Emellanåt har man så mycket hjärna så man vet inte var man ska göra av den och andra gånger har man ingen alls.
Så här mycket och lite hjärna har jag aldrig någonsin haft på samma gång.

1 kommentar:

  1. Jobbigt med hjärnproblemet. Skulle hjärna (psst..) hjälpa till om jag kunde. Är idel öra iaf. Tänker på dig, hela familjen. SAKNAR ER! :( Vill bara umgås med er hela tiden och skratta och få stärka självförtroendet lite.. Skratta så tårarna rinner och kissblåsan nästan läcker. But no need to worry, jag har det jätte bra, men jag saknar er mer än någonsin ändå :)
    Love / Li'l sistah

    SvaraRadera