söndag 4 september 2011

Ombyggnation


Hej.
Jag är uppe på Nordanhå och hjälper Viktoria göra om sitt vardagsrum. Det är typ det enda jag gjort i en veckas tid.
Skulle egentligen bara måla på färg på den befintliga tapeten men den hade ju släppt på en del ställen så då började vi riva ner den. När det tog för lång tid blev det till att blåsa till Sveg och handla renoverings-gips som vi så fint skruvat fast.
Även takpappen reste så nu har vi målat taket en gång med vit färg, ska på det en vända till.
Öppna spisen är också numera vit. Det blir tjusigt när det blir klart!
Bilder på projektet kommer senare när det är klart.

Igår klämde jag en halv flaska Bacardi Melon, men jag mår bra idag. Tack för det!
Den här helgen var också bra! Jag gillar helger.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar