måndag 4 maj 2009

I total brist på annat


Hur bor du:
tillsammans med fyra människor, fyra katter och fyra hundar
Brukar du komma i tid: japp, hellre en kvart för tidigt än två minuter sen
Hur lång är du: ganska kort
Kan du laga mat: ja
Vad jobbar du med/pluggar du: inhoppare, går in där det behövs
Vad har du på dig just nu: mjukisbrallor och huvtrtöja
Har du någon fobi: inget man kan kalla fobi kanske men redovisa inför folk är ju ingen höjdare
Hade du en bra kväll igår: kan väl inte klaga....
Vilket är ditt senaste inköp:
snus kanske?
Din favoritdryck på morgonen: O´boy...faktiskt. Dricker inte kaffe.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mitt senaste jobb
Har du sovit i din egen säng inatt: naturligtvis
Vad hade du sönder senast: min stortå
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: nyponsoppa eller varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Absolut vodka päron, Aivy tuttifrutti eller whiskey
När gjorde du senast något riktigt dumt: kan inte komma ihåg
Saknar du någon just nu: kanske
Vad ska man göra för att få dig irriterad: prata illa om djur eller dom jag tycker om... eller ljuga
Någon jag stör mig på: det finns endel ja
Intressen: vänner, mys, djur, natur, shoppa, fiska, "samkväma"...det finns väl mycket!
Senaste person du kramade: mamma?
Senaste person du ringde: säger icke
Senaste person som ringde dig: säger icke
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: inte som det känns nu nej
Längtar du till din nästa födelsedag: nej
Har rakat dina ben någon gång: tacka för det
Är du sugen på något nu: mmmm
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: NOLL
Använder du hudkräm: klart
Attraheras du av män med skägg: inte tomte/bockskägg men annars så gör jag nog det
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: har hänt, väldigt sällan dock
Röstade du i det senaste valet: tror det
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: finns väl alltid nått man vill ändra på
Vilken låt lyssnade du senast på: ayo technology med Milow
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja, Leiyah =)
Vad tycker du är äckligt: dumma människor och insekter
Har du pengar på mobilen: of course


Förövrigt så hoppas jag att Patrik, under omständigheterna, mår bra. Otäckt det dära. Och ont. Ingen WOW-känsla där inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar