lördag 8 augusti 2009

I call it : Whovalley

Igår morse vid 12 snåret (ja, igår var den tiden mitt morse) väcktes jag av luren, Affe ville till Vemdalen och behövde en chaufför. Efter lite funderande och raggande av kompanjon tackade jag, inte gladeligen men åtminstone ja till det.

Mysigt är det ju men inte kan dom skryta med något vidare drag där inte. Och slapp på att applådera! Kan man inte visa lite uppskattning till dom som bidrar till den goda stämningen? Tydligen inte. Tyckte till och med att det var dåligt klappande av folket framme vid scenen, och står man där så tycker man väl antagligen att det är bra och svänger?

Bäst på hela kvällen var iallafall att Karro kom dit! Herregud vad det är skönt att träffa henne! Och Tobias naturligtvis. Träffade Magnus, Slättan, Johan och David också. Johan är min nallebjörn, det kommer han alltid att vara den lilla sötnosen.

"...jag vill kramas med dig "
" Jag vill slicka dig, närå "
" Ska vi dansa? " - nej tack... " nähä'ru "
" Jag försöker bara överleva " - hur går det då? " Inge bra "
" Damen vill inte dansa, går det bra det?! "

Blir jag så där pinsam efter fyrtio så som en del var där igår kväll så - klubba ner mig, snälla.














2 kommentarer:

  1. Jaha, jag ser på bilderna att herr Åkerström har en gul dinglande snorkuse under snoken?

    SvaraRadera
  2. Malin...det är ju ett ljus från slingan ser du väl?=)

    SvaraRadera