lördag 29 maj 2010

Just det


Är det ingen som är sugen på en tripp till Mora eller Östersund snart? Behöver nya skor omgående då det nästan inte finns något gummi kvar på hälarna på mina! Och jag vill ha sällskap, folket.

Och med tanke på skicket på skorna så borde jag ha kommit långt, men jag står nog mest och stampar. Men jag försöker ta ett steg bakåt och två steg framåt istället för tvärtom. Loppet är ju tydligen redan sprunget så att säga. Synd man är så himla seg i starten.

I eftermiddag ska jag till Sveg igen. Skräll? Igen? Ska köra Majsan till Mogatan. Kanske stannar e föke och spekulerar lite. Får se. Kanske ska hämta henne i natt också, men det beror alldeles på hur mycket efterfest hon tänkte orka med.



3 kommentarer:

  1. Jag är ju i östersund! Kom hit så kan vi kika ilag på nånting! såhar du sällskap påvägen hem också!
    Snälla rå?

    SvaraRadera
  2. Sen så har jag ju mitt älskade smultronställe här som jag så gärna vill uppleva med nån mer än mig själv!

    Världens mojsigaste café!
    PLIIIIZ, kom hit till mig Janni!

    SvaraRadera
  3. DNA i stan har ju asmycket snygga skor jue!



    Ja, jag kan då bara se fördelar med att du åker till stan å shoppar! :]

    SvaraRadera