måndag 13 december 2010

Den fruktade helgen


Ja, det har faktiskt känts så... den fruktade helgen. Så kände jag ända till fredag natt men efter det släppte det. Okey, lite av den känslan satt väl i ett tag på lördag morgon också men sen gick det över!
Det har varit en mycket trevlig helg, så det känns ju onödigt att jag har våndats så över den. Men som min faster sa: Ibland är det bättre att tänka negativt så att det kan bli positivt.
Det är ju det jag förespråkar. Förvänta dig det värsta och du kan bli positivt överraskad! Hellre det än tvärtom!
Vi är rätt lika på många sätt, jag och Lippe.

Nu var det ju ingen risk att den här helgen skulle bli konstig på något vis men...
Hur som haver så har vi tittat på film, vilat, spelat kort, pratat, sovit, hälsat på mormorn, "lekt" med bebis, gosat med katt och haft grädd-krig.


Igår tittade vi på Eclipse. Helvetet vilka bra filmer! Hörde att det skulle komma en fjärde film också, tack för det!

Nä, nu ska jag till frissan!
Heippa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar